nrndmn Merhaba canım benimde oğlum 59 günlük hatta 10 gün de yoğun bakımda kaldı sarılık geçirdi sezeryan doğum yapmıştım sütüm gelmedi ilk iki gün damla damla zorla geliyordu. Yoğun bakımın 5. günü emzirmeye başlayabildim çok şükür orada ben emzirmeye başlamadan önce mecburen mamaya başlamışlardı benim sağımla sütüm az geliyordu eve çıkınca 2. ve 3. haftalarda 2 saatte bir emzirdim doktorumuzun onayıyla 4 ve 5. haftalarda 3 saatte bir e çıkardık. Şimdi ise vakit tutmuyorum çünkü ne zaman isterse emziriyorum ve 6 saatte bir mama veriyorum. Gündüzleri uyumayı pek sevmiyoruz bu aralar geceleri emzirme + mama verdiğimde bazen 4 bazen de 5 saate kadar uyuyor acıkınca kendisi uyanıyor zaten yada ağlıyor. Doktorunuza danışın tabi yinede her bebek farklı oluyor. 😇💕🌸