besebru Merhaba kızım 20 aylık emzirmeyi bıraktık 3 gündür ama inanılmaz ağrı şişkinlik var ada çayı süt kesme için iyi dediler kaç günde süt geri çekilir?
hunilimomy besebru dostinex kullanabilirsiniz. Mastıt olmamak icinde lahana yaprağını buzluga atıp soguk soguk göğsünüzü üzerine koyun kompres etkisi olusturu. Dusta elle az az sağım yapın
asennaa Ben ilk gün sadece biraz göğsümdeki ağrıyı rahatlatacak kadar sağım yaptım. Adaçayı tükettim. 3-4 günde toparladı, 1 haftada hiçbir şey kalmamıştı.
yagmur35yy besebru elinizle sağım yapın oznm süt azalıyor biz 13 aylik bıraktık 20 aylık minik geliyo arada sıkıyom elimle ağrısı geciyo