bebeğim 38. haftada doğdu sezeryan ile genel anestezi aldığım için benim sütümü istemiyo yine zorla emziriyorum ama mamayı daha iştahlı emiyor aptamil kullanıyoduk bi dumura düşüp benelac aldım herkes seviyor diye almaz olsaydım el kadar bebek 26 günlük 10 günü kabızlıkla geçiyo hala ben yardım ediyorum kaka yaparken ama son zamanlarda yatağa bırakır bırakmaz bi yeri kopmuş gibi ağlıyo kuvağa alışsın istemiyorum bu normal mi ne yapabilirim