Kızlar bebeğim dört aylık üç aydır tıkanıklık yaşıyorum birsürü emzirme danışmanıyla çalıştım hepsi bana farklı uygulamalar yaptırdı hamileyken benim sütüm gelmişti bebeğim doğduğunda sütle alakalı hiçbir sıkıntı yaşamadım 10 15 gün içinde göğüs terbiyem olmuştu pamuk gibi yumuşak göğüslerim vardı lohusa psikolojisi ya gelen giden sütün yok göğüslerin yumuşacık minikler diye diye içimi bir korku sardı halbuki bebeğim günlük 11 indar 5 kaka yapıyordu bunları o zaman ki aklımla hiç düşünmedim bebeğim 35 günlük olduğunda artık gece gaz sancısına dayanamayıp fazlaca gaz damlası verdim buda bebeği mayıştırmış doktor söyledi sonrasında bundan dolayı ememedi beni bende sütüm yok sanıp mama yaptım zaten günlük her gece bir kere eşim yapıyordu ben iki sat uyuyordum neyse sonarında yine mama yaptım emzirmedim bunu toplamda 6 saatte üç kere yaptım ve aralarda uyudum ennson uyandığımda göğüslerim taş gibi olmuştu bebeğim solu emdi düzeldi o sağ kaldı doydu çünkü bende hiçbir müdahale etmedin en büyük hatam o an sağman gerekmiş bilmiyordum etrafımdakiler de şiş göğsü görünce hıh sütün gelmiş diye saçmaladılar bir sonraki de emzirdim ama geçmedi şişlik terbşyem o tarafta bozuldu zamanla bebeğin uyku süresi azaldı hep o gögsğmğ daha fazla emddi 1 ay sonra falan göğsümü uzun süre emdi süt patladı ağzı doldu taştı tıkanıklık açıldı bende geçti diye sevdimdin bebeğim o kadar süt yutmuştu ki beş kere kustu karnı davul gibi şişti sonra diğer sağlam gögsümü verdim her ikisini emzirirdim çünkü ben her zaman onu da emdi ama çok kısa süre bebeğim bırakınca her iki gögsğmde şişti değişik bir hal aldı solunda terbiyesi bozuldu bende ne yapıcam biri düzelmeden diğeri de tıkandı derken danışman tuttum sıcak pedlerle emzir dedi bir hafta yaptım daha da şiştşm gece uyumaya korkuyordum artık bebeğimde bu sürede iki aylık olduğu için gazı bitmiş gece uykusuna geçmişti 40 zamanındaki gibi gece boyu emmek istemiyor uyumak istiyordu bundan dolayı ben gece şişiyor sabah da bebeği emzirmeye o şişliği söndürmeye çalışıyordum eskisi gibi bebeğim 15 dk emip bırakmak yerine saatlerse minik minik emmeye başladı zamanla meme ucunu emmeye alıştı gerginlikten dolayı kavrayamıyordu neyse sıcak uygulama yaptım olmadı sonra başka danışman bebeği her emzirdiğimde süt boğazına patlıyor dşye blok emzirme yaptırdı ama tıkalı gögse yapılmazmış sonradan öğrendim bu sırada genel cerraha da gittim emzir geçer dedi zorla ultrasona girdim süt kanalların dar denildi sonra uzun süre bebei uyutarak emzşrmeye çalıştım sürekli makas teknşği yapıyorduk kş süt fışkırmasın ama engel olmuyordu sütğn patlamasına böyle zamanla bebeğpim mememden uzaklaştı bende başka bir doktordan hastanes tipi makine al sağ ikisilş de sütü bebepw için sonra emzir dedi yorum aynısını. Ama bebek emmesi çünkü artık yorulmultu tikainmşltş memeden bende hep sağar verirşem derken önsğtğm artkçtmaya başladı benim süt topları oldu kocaman kocaman bebek te sadece gece uykulu emince bende ne yapıcam bölüm korkusuyla araştırdım sola buz kkoya koay ghaşht sağım yapacak kuruttum sağ kaldı sadece oda içinde çok derin büyük gebiş bir kitle olarak kaldı makine ile çekmek istiyorum meme ucum hemen beyazlıyor morarıyor süt çıkışını engelliyor bende durdurup elle sağım yapayım diyorum çok az çıkoyor araştırdığımda göre bende şuan süt birikmesi olmuş bazı cerrahi uygulamalar yapılıyormuş enjeksiyon ile o kitle çekilirse süt akışı normale dönermiş aranızda bunu yaptıran yararı olan oldu mu acaba meme ucu da benim ki gibi beyazlayan hassasiyet oluşan kimse var mıözğm yolu olarak ne yaptı acaba
Ben çıldırmak üzereyim ağlama krizlerine giriyorum bebeğim emmiyor bu kadar ağtğm varken kendş elimle sıkıntıya soktum diye üzüntüden kahroluyorum düzeltmenşn yollarınu arıyorum bulamıyorum bebeğim şuan ucundan emsiği şiçin onu da bırakmaya kıyamamıyorum sonrasında mama ile takviye edip karnınnı doyuruyorum bşse ağf sağım vermeye çalışıyorum beni gibl olan biri varsa ne olur yazsın bana çıldırmak üzereyim