Berkanelif Bebeğime çarşamba günü 6 aylık aşısını yaptırıcaz ateş oluyor mu iki bacaktan mı yapılcak diğer aşılar gibi yine çok tedirginim ateş oldumu bebeklerde 😬??
Thesra Berkanelif yani ateş illaki olucak diye bir kaide yok takipte kalım bizde çok hafif olmuştu sanırım huzursuzluk ve uyku yapabilir:)
Thesra Berkanelif Yani tabi izin alabiliyorsanız bebeğinizle vakit geçirebilirsiniz:)inşallah olmaz❤️
MomIsOnline Kuzum simdiye kadar yaptırdığımız hic bir asida ne ates, ne huzursuzluk, ne baska bir sorun yasamadik. Hafif ateş dahi olmadi en son 6 ay asisi oldu hatta calpol aldik ilk asilarinda kapağı bile açılmadı daha cok sukur diyeyim :) umarim sancisiz sıkıntısız gecer gider illa ki her bebekte ayni olmuyor, bence öncekiler nasilsa o da etkiliyor gibi bilmiyorum da :)
Berkanelif MomIsOnline saol ya içim rahatladı Canım diğer aşılarda hafif ateşle geçti buda öyle geçer inşallah