Üstte kalsın. Ben bayraklıdaki şehir hastanesine gidiyorum genellikle. Üroloji özelinde bilmiyorum ama doktorlar iyi işimiz hızlı ve kolay bi şekilde çözülüyo. Gitmediyseniz tavsiye ederim. Burası açılmadan önce çiğli ye giderdik kalabalık ağır sinir bozucuydu. Gecmiş olsun bu arada 🌸