1tosbikinannesiyim güya yakın arkadaşım olan kişiyi ya düğüne çağırmaz ya da daha kuafördeyken döverdim. Diğer illerden gelen arkadaşlarımi o kadar kıskandı ki hepsiyle laf dalaşına girdi bide utanmadan bana küstü ben onunla yeterince ilgilenmemişim. Bilsem gelinliği çıkarır ona verirdim nikah şahidim biraz geç gelicem dedi onu yaptım suratı kırk karış şahitlik yaptı. Ve sürekli onu güldürmeye çalıştım malesef. Dikkat çekmek için yapmadığı şey kalmadı kimle oynasam önüne geçti full kameraya oynadı, hatta bir ara orkestrayla türkü söylemek istemiş adamlar biz onu bilmiyoruz diyince koşa koşa kaynanama gitmiş benim istediğim türküyü çalmiyorlar diye nazlanmis. Şimdi olsa gebertirdim
ayyy düşündükçe cinnet geliyor. Düğünden sonra konuşmayı kestik ama hala çok pişmanım çağırdığım için