yaseminoztr Merhaba arkadaşlar oglum 6.ayındayken ön alt dişleri beyazladı her doktorlar hep yakin geliyor belli yerleri dedi gercekten de çok belirgin ama hala patlamadı sizce ne yapmalıyım doktora ne zaman goturmem lazım
denimomy yaseminoztr 18 aya kadar dis çıkmaması normal diyor doktorlar ama siz yine de danışın isterseniz
selambengeldim yaseminoztr oğlum 12,5 aylıkken çıkardı ilk dişini. Diş genetik olurmuş ailede geç çıkaran varsa bebeğinizinde geç çıkarması normal