Selma66 Selam 2 gün olmuş yazıyı açalı ama görünce yazayım istedim. Kesinlikle üç ay sonra kurtuluş merak etmeyin ☺️O zaman da farklı şeyler oluyor ama ilk üç ay bebeklerin zaten yaptığı şeylere anlam yüklemeyin diyorlar İlk üç ay onlar için zor çünkü. Ben de memede uyuturdum şimdi fazla emmek istemiyor bir haftaya 6 aylık olucaz.Koyunca yatağına uyanırdı , çünkü sizin kokunuzu istiyor. Yatağına koyarken yatağın soğuk olmamasına bakın. Yine aşırı rahat olmak zor tabii ama uykular oturacak tamamen. Hergün aynı saatte uyumasa bile uyutmaya çalışın ve rutin aynı olsun değiştirmeyin.Ben kendime bugün de gündüz pek zaman ayıramıyorum benimki gece uyuyor çünkü gündüz 3 saat maximum 4 ,ama 3 ay sonrası nesnelere yönelmeye başlayacak dolayısıyla oyuncakla en azından oyalanır bir süre. Geçecek sabır 🥰