Merhaba anneler, kızım 4 yaşında artık ne yapayacağımı şaşırmış durumdayım siz neler yapıyorsunuz bir gününüz nasıl geçiyo mesela? Aktivite etkinlik önerisi veya farklı oyun önerisi olan var mı? Bütün tuşlara bastım ve bittim ekran süresi uzuyo hiç hiç hiç rahat değilim. Fikir verebilir misiniz?