hunilimomy Deletedmom_289 ürtiker bu cildiyeye götürmelisiniz bu dönemlerde pik yapar mevsim geçişi tetikler hem kendimde hem oğlumda oluyor maalesef ki daha bugun hastanedeydim
Deletedmom_289 beybitolat gurbetteanne10 tonymontana hunilimomy Canım bu oğlumun bacağı bu bir geçiyor bir tekrarlıyor götürmediğim doktor kalmadı ilaç verip gönderiyorlar
hunilimomy Deletedmom_289 tam olarak iste söner geri başlar kaşınır kabarır soguk su hafifletir azaltır ansizin geri çıkar muhtemelen hassas bunyeli bi cocugunuz var benim oğlum alerjik o nedenle bizde var benimkide strese bağlı
Mariposa Deletedmom_289 allerjik egzama gibi görünüyor, muhtemelen kortizonlu krem veriyorlar geciyor sonra tekrarliyor, neye alerjisi oldugu tesbit edilirse daha kolay olur sizin icin. Abur cubur baharatli vs yedirmeyin
Deletedmom_289 gurbetteanne10 canım bende Kayserideyim fakat üni hastanesğnde sıra bulamadım şehir hastanesi devlet hepsine götürdük
Deletedmom_289 metemom_ rachelgreen_ Doktorun biri egzama dedi ilaç verdi kullan geçer dedi kullandığım zaman soldu tekrar dan çıkıyor
gurbetteanne10 Deletedmom_289 biliyorum canım o yüzden sordum Develi deki hastanede sıra baktın mı doktorları çok ilgili
rachelgreen_ Deletedmom_289 egzama öyle bir şey maalesef hemen geçmiyor neyin tetiklediğini bulmanız lazım kremler geçici tedavi