hanifenr Kaçıncı ameliyatıma girdim çok sıkıldım artık bu durumu yaşayan var mı aranızda siz geçmesi için ne kullandınız şişlik yapıyor bence sizde şişlik yaptı mı?
alparslan14subat hanifenr ben bir kere histereskopi oldum bir daha olmadı aşırı kanama yapıyordu bendede
alyamiramm alparslan14subat merhaba polip adetken mi aşırı kanama yapiuordu yoksa adet dışı da mı kanama yapiyordu
alyamiramm alparslan14subat lekelenme durumu da yaşadınız mı benim doğum yapali 13 ay oldu dogumdan sonra her adette kanamam çok aşırı ve adet bitimi 2 3 gün lekelenme oluyor. Bi doktor polip var dedi diğeri yok dedi biri oladabilir olmyadabolir dedi emin olamadı. Var mı yok mu anlayamadım