yokdahanelercanim 14 aylik bebeğin uyanmasi cok normal.atak olur,diş sureci olur ki 2 yaşa kadar yogun dis sureci yaşaniyor..Bitkisel olunca bebeğij değerlerine,bobrek,karaciğer gbi fonksiyonlarina zarar gelmeyeceğini mi düşünuyorsunuz..26 aylik kızım halen uyanir isterse 5 yaşına kadar uyansin hic sorun değil…Bi anne olarak düşüncenizi cok garipsedim..ve üzüldümde..Geceleri deliksiz uyuyan bebek warsa şöyle bikac tane doğursun herkes nasilsa kolay bakması…yani anne olurken bu donemlerin bi surec oldugunu ve gece veya gunduz farketmez yorgun olmayi,gece uykusuz kalablmeyi bilerek dünyaya getiriyoruz bu bebekleri.Bitki gbi bi köşede ilaclarla büyütmeyi değil..Ya kusura bakma gerckten insan bebeğine nasil bunu düşünür?Gece beslenmesini kesin..Diş sureclerinde uyanacaktr..sureklide yasanacak bi donemdesiniz..bunlari normal gorün bi sure daha..biseyler vermenize gerek yok