Merhaba
Tecrübeli annelerden Bilgi almak istiyorum.
Kızım 4 yaşına girecek ve 1 yıldır yuvamız İstanbul kresine gidiyor. Ama son ayda başka bı öğretmen tarafından bı sorun yaşadığı için okuldan soğudu ve gitmek istemiyor. Okul deyince gitmiycem diye ağliyor. Yatma vakti deyince yarın okul yok demi anne diye soruyor. Çok üzülüyorum. Başka bı yer arayışına girmelimiyim sizce. Hani yaşından dolayı evde daha serbest evde kalmak istiyor. Ama dönem başında gecermi bu durum. Böyle bişey yaşayan anneler, yada öğretmen pedagog varsa aramızda bana yardımcı olabilir misiniz?