bennededimkii Bunu tanelerinden birtanesi kaçtı kızlar. Evde müdahale edemedik. Acile götürdük .Onlar göremedi kbb a gidin yarın dedi. Ben evde gördüm içindeydi, demekki ilerledi Başına gelen var mı ? Birşey olmaz demi napabilirler .
nnoktaa bennededimkii geçmiş olsun. Yapay zeka ‘chatgpt’ sordunuz mu? Yarın kbb gidene kadar ne yapılabilirmiş belki fikir verir size.