daisyduckk kahvecihanim ben erkek diyorum saglikla gelsin canim ogluma hamileyken benim kesem bu sekildeydi ayni fasulye gibi 😊
agape Benim bebeğimin keseside böyleydi erkek oldu Kese yuvarlak olursa kız fasulye gibi olursa erkek diyorlar ne kadar doğru bilemem.Saglıcakla kucağınıza alırsınız inşallah
_alininannesi Ayy oğlumun ultrason fotoğrafı sandım o kadar benziyor 🥰 erkek bence ya kese şekli inanılmaz aynı , sağlıkla sıhhatle hayırla gelsin inşallah annesi kolaylıkla doğsun ❤️
yagmur35yy kahvecihanim ay bikere tutturmustum belki sizinde tutar.erkek diyim🧿sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim