rabbenahepbana dolap bundan birkaç sene önce aşırı güzeldi kazancının çok büyük bi kısmı sana kalıyordu 12 lira kesiyordu komisyon ve kargo 6-7 liraydı 😂 şimdi 50-70den aşağı kargo yok üstelik komisyon çok fazla kesiliyor bide üstüne alıcı koruma ücreti gibi saçma şeyler çıkarmışlar 900den 198 aşırı saçma ama ya keriz avına çıkmışlar resmen ben mecbur olmadıkça ordan bişey almıyorum genelde aldıklarım da sıfır paketlidir