Arkadaşlar (12 ay 20 günlük )sabahın 6 sında kalksa 10:30 gibi anca dalıyor , ( full destek uyur gündüz) 16:20 gibi 2. uykuya dalış 17:15 en geç kaldırırım ya da kalkar . bu şekilde gece 21:00 ya da 21:30 da uyuyor tabii gece kalkıyor deliksiz asla yok. ama yine bi düzen vardı. şimdi sabah uyusa 7 ye kadar ya da 7:30 tek uyku yapmak zorunda kalıyorum çünkü uyku aralığını açtı. Yalnız bu şekilde öğle uykusunu çok az uyuyor 1:30 saat zor uyuttum . akşam berbat geçti 20:00 de uyuması saat 21:00 zor daldı 1 saat sonra uyandı. bu tek uyku süreci mi yoksa benim bebenin ayarları mı bozuldu iyice ?