Bebeğim 7 aylık. 5 aylıkken ilk dişini çıkardı. 2 ayda 8 diş çıkarmış olduğu. Geceleri saat başı kalkıyor. Emmeden uyumuyor. Bazen emerek bile uyumuyor. Şu an şiş dişi kalmadı diye sanıyorum. Zaten azılar ve köpek dişleri kaldı. Çok erkenden bir sürü diş çıkardı. Ama neden hala rahatlamadı düzene girmedi. Ne zaman düzelecek uykuları çok yoruldum