Munchkin tıklama suluk akmaz yatark da içilir. Onun dışında hemen hemen hepsi akıtıyor, çelik mataralar özellikle koku yapmaması için tepesinde delik oluyor şakır şakır dökülüyor. Ebebek kendi markası olan termos suluklar da güzel ama az da olsa akıtıyor özetle Çocuğunuz sahip çıkabilecek kadar bilinçli değilse muhchkinden başkasını önermem.