Yenidoğan zaten çok uyur büyükle ilgilenirim diye beklentiye girme ben doğuma kadar öyle düşündüm asla durmayan bi bebeğim oldu büyüğü çok ihmal ettiğimi düşündüm başlarda. Şöyle bi çözüm buldum ben bebeğin bakımına büyüğü de ortak ettim. Yani hadi bez getir altını değişelim hadi emziğini ver uyutalım gibi. Ben kardeşini uyuturken sende ayını uyut diyebilirsin mesela. Dikkat ettiğim tek şey yorgunda olsam üzgünde olsam büyük olana asla surat asmadım. Bebek geldi annem bana kızıyo mesajı verme kıskançlık olacağını sanmam. Burda okumuştum büyük olana bi oyuncak alıp bak kardeşin sana bunu getirmiş diyorlarmış çok mantıklı bence