minosu pandemi de sokağa çıkma yasağı varken canıma tak etti soğukta 2 saat dolmuş beklediğimi bilirim yasaklar kalkınca gittim ehliyet kursuna yazıldım panik atak olan ben tekte hepsini geçtiysem geçersiniz. Şimdi eşime bile kalmıyor araba. Alıp alıp gidiyorum acayip rahatlık. Böyle düşünün zaten hocalar çalıştırıyor arabanın herşeyini öğreniyorsunuz zorlanmazsınız. Sınav günü de zaten hepsini bildiğinizden sınav yapan hocaları da arkadaşlarımla gezmeye gidiyorum diye düşünüp öylelikle rahatlatmıştım kendimi. Tekte aldım ehliyetimi. Ehliyetim geldiği gibi hep yalnız sürdüm eşimle olmuyor çünkü 😏 öylelikle ilerlettim. Sınavda da zaten internette çıkmış sorular var bol bol onlara çalışırsanız çözerseniz geçersiniz.