momas hilall1234 4. Aydan sonra azalıyor ama kimi ay az alıp kimi ay çok alıyorlar. 5. Ayda 150 gram almıştı doktor ek gıdaya başlatmıştı bizi mesela. Sonra 9. Ayda hiç kilo almamıştı. Ama 10. Ayda 750 gram almıştı
tonymontana hilall1234 3. aydan sonra genetik devreye girer anne ya da baba zayifsa dusuk almasi normaldir kilosu az olup saglikliysa bebek kilo cok onemli degildir
Feyzosumunannesi hilall1234 Kilosu normal ise takmayın. Bize hep zayıf gelir bebeklerimiz 🫠 Artık kilo alışı eskiye göre düser zaten .
gamomuu hilall1234 benim kızım da 6 aylık bu ay 200 gram almış bende kafaya takıyorum ama doktor normal dedi.