Kitsu bizde yazın balkona kurduk kışın iceri alırız.1 yıl sonra bahceye kurarız diye düşündük.uthingonun bajce icin ewi vardı çocuklar icn tasarlanmış gerçek ewi vardı smdi baktımda uthingo stokta dedigim ew ckmadı.zaman zaman geliyordur..ilerleyenzaman icn bahce icin onada bakablirsin.Belki sewersiniz.🌼