Kitsu canım bence hiç bisey alma çünkü mümkün değil yerinde durmicak🤣 dizligi 1 kere bile takamadim hem hava sıcak hemde çorap bile sevmiyor 11.5 aylık özgür bıraktım temkinli düşüyor baya koruyor kendini maşallah ama büyük oğlum 5 yaşında onda almamistim 2.de elele 2 in 1 oyun alanına aldım inanılmaz iş görüyor sabah çok erken kalktiginda içine girip yatıyorum yoruldugumdada aynı şekilde ya da acil işim olduğunda yemek vs yaparken içine koyuyorum güvenli bir şekilde oynuyor kazaları engelliyor Allahin izniyle çok tavsiye ederim 🤩