2 buçuk yaşında bir oğlum var ve iki ay önce göbek fıtığının olduğunu fark ettim doktora götürdüm doktor üç yaşına kadar geriler dedi gerilmezse genel cerrahiye gösterebilirsiniz dedi oğlumun geçen seneki fotoğraflarına baktığım zaman da göbek fıtığının olduğunu fark ettim. Oğlum son iki aydır özellikle kabızlık çekiyor doktor probiyotik verdi sütüne zeytinyagı katıyorum fakat yine de kabızlığı devam ediyor bu da fıtığını tetikliyor ne yapmam lazım benzer durumları yaşayan var mı yardım edin lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻