omusars Bebeğim 3 ay 3 günlük geceleri problem yok ama gündüz uykuları çok kısa. 20-30 dakika uyuyor ve bu her seferinde aynı. Eskiden böyle değildi, gündüz uykularının biraz daha uzun verimli olması için ne yapmam gerekiyor bu süreç geçici midir?
mamaisqueen omusars etrafı keşfediyor artık yeni bir şeyler öğreniyor uyumaması normal bence, yenidoğanlıktan da çıkmış sayılır
tuna12f omusars emin ol herkeste aynı problem var 3 aylık olunca bir şey oluyo bu bebeklere 30 dk da tak gözleri açıyor ben öğlen 11 gibi duş aldırıyorum onun üstüne 1 saat tekrar sallarsam 2 saat uyuyo bazen o da . diğer uykuları kısa kısa 30 40 dk