zeyneptasdogen Merhaba hanımlar. Benim kızım 11 aylık bir ay sonra yaşına girecek inşallah. Şuan 2 numara mama kullanıyorum. Hemen 3 e geçmeli miyim? Yoksa bir süre daha 2 den devam mı etmeliyim? Cevaplarsanız çok sevinirim. 🫠
rbiarbia zeyneptasdogen Kullandıgınız mama kutusunun üzerinde yazmıyormu hangi aya göre kaç numara oldugu
ezgi1212 zeyneptasdogen Benimkide 11 ay 7 günlük elimde 1 kutu var onu bitirip 3 e geçicem yani 1 yaş olunca direk geçebilirsin bence 3 noya