Kızlar bebeğim daha önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdiği için kontrol amaçlı nefrolojiye götürdüm muayene etmedi sadece vajinasına baktı ve biraz yapışıklık var bu yüzden olabilir enfeksiyon bunu açtırın dedi. Daha önce hiç duyup görmemiştim böyle bir şey araştırdığım kadarıyla iç dudakların kapanmasıymı, ama bizde böyle bişey yok. Kapanıklık göremedim ben. Daha önce idrar kültürü için defalarca sonda takılmaya çalışıldı, aylık muayenelerinde doktorumuz vajinasına da bakıyordu ona rağmen hiç böyle bir şey söyleyen de olmadı. Daha önce başına gelen varsa bilgilendirebilir mi lütfen ?