bilmez Merhabalar oğlum 1 yaşında 7 dişi var ve bir haftadır inanılmaz derecede ısırıyor bu geçici midir acaba yaşayanlar var mı 🥲
gokcen_ bilmez Geçici mi bilmiyorum da benim oğliş de 1 yaşında hart hurt beni ve eşimi ısırıyor 😂Göbeğimi ,bacağımı kucağıma alınca omzumu
momas bilmez tepki vermeyin diye okudum ne gülün ne kızın. Yanlış olduğunu söyleyin diyorlar. Bilmiyorum işe yarar mı ama deneyin
eyikez bilmez benim ki ayak hastası her fırsatta ayaklarımı ısırmaya çalışıyor ya o hayır ısırmak yok diyorum ki oğlum hayır demeyi öğrenmiş
urasbeybi keşfetti ve komik geliyor biz tepki verdikçe daha çok yapıyor 😅 ağzını kocaman açıp geliyor bi bakıyorum burnumu ısırmış 🥲 daha da kötüsü sürekli ayaklarımızı ısırıyor çorap giyince sinirleniyor sjjsjdj
bilmez momas zaten her konuda bunu yapıyorum aşırı tepki daha fazla ısrarcı ediyor ama ısırılmak da insanı bunaltıyor resmen oturduğum süre boyunca bana yapışıp ısırıyor sürekli, ayakta nöbet tutacağım artık 😂
birhanim25 bilmez çok fena ısırıyor o da morarıyor bildiğin neyse ki yalnız değilmişiz biraz içim rahatladı 🫠🫠
birhanim25 bilmez ya bir de hiç görmediği halde koç gibi kafa atıyor eliyle pat pat yüzümüze vuruyor Nereden öğrenmiş bilmiyorum Küçücük bebekten dayak yiyoruz resmen 😅
bilmez birhanim25 okurken gülümsetti ama dışı beni içi sizi yakıyor herhalde 😂 en iyisi aşırı tepki vermemek sanırım 😂
birhanim25 bilmez ben sakin kalıyorum da babası pek kalamıyor 😁 Babasına da çözümü bulmuş ısırdıktan sonra falan hemen öpücük atıyor kızmasın diye 😅