Mom0870 benim bebegim 2 bucuk aylik daha perşembe günü yaptırdım, gerçekten çok pahalı bi asi tamamlayıcı sağlık sigortamız vardı ama o karsilamiyomus baya ödedik, aşıdan sonra çocuğum huy değiştirdi sanki yada belki de değişeceği vardı asiya denk geldi bilemiyorum 😊😊