Kızlar iki haftadır aşırı karın ağrısı bacak ağrısı çekiyordum idrar yolu enfeksiyonu var diye antibiyotik kullandım geçmedi. Kadın doğuma gittim 5cme yakın sağda kist var çikolata kisti olduğunu düşünüyorum Mr ve c135 testi yaptır gel dedi. Biraz korktum. Aynı süreçten geçen oldu mu? Bu kadar çok ağrı varsa ve 5cmse kesin ameliyat derler mi