Mahallemizde butik bi kolej var Bursa da üç şubesi var. Bir de bize arabayla 6 dakikalık mesafede Bahçeşehir koleji var. Servisle Maksimum 20 dk sürer diyor kurum müdürü. İçinde hostes de olacak diyor. Gönlüm yakın okuldan yana ama fiziki koşullar ve ismi duyulmuş olmasından ötürü Bahçeşehir’e de sıcak bakıyorum. İkisi de yıllık aynı ücret. Sadece servise ek ücret ödücez. Sizce hangisi ? Servis oğlumu yorar mı üzülür mü sizce yoksa alışır mı ?