Kızlar selam bugün doğum yapalı 43 gün oldu benim kankam 40 günlük olmadan lekelenme şeklinde azaldı ve bitti ama 2 gündür tekrar başladı önce hafif kanama oldu sonra yoğun şekilde sarı akıntı ile devam etti ve bugün de yoğun şekilde yeşil akıntı var doktoruma sordum ama henüz dönüş yapmadı o zamana kadar birde buraya sorayım dedim bu durumu yaşayan var mı ?