arkadaşlar kızım 23 aylık biz doğumundan beri bir yaşına kadar aylık kontrollerimize gittik aksatmadan ve hep aynı doktora gittik. Kızım 21 aylıkken gittiğimde emzirmedn kesmek istediğimi söyledim ve doktorumuz iki yaşa kadar emzirin kesmeyin dedi gece emmesini kesin dedi. Ben şimdi kesmek istiyorum en son dün akşam yani 11.08.2025 pazartesi 18.00 da verdim hala şu saate kadar da vermedim(12.08.2025 19.13) sabır taşı sürdüm pis olmuş acıyo dedim ağladı özellikle gece çok ağladı doktorumuza sormadan kestim bilmiyorum 2 yaşa kadar devam edip kademeli mi kesseydim. Doktor kontrolünde yapmam daha mı iyi olurdu? Ve meme pis olmuş ya da acıyo dediğimde kesinlikle beni dinlemiyor bi anda bağırıp ağlamaya başlıyor.🥺🥺🥺 sizce ne yapmam lazım tabii bi anda kestiğim için de göğüslerim çok kötü şişti ve dokunamıyorum sütyene değdiği an bile canım çok yanıyor