Bacılar doğum yapalı neredeyse 5 ay olacak. 19 kilo almıştım hamileyken, 16 kilo verdim 3 kilom kaldı ama hala sezaryen göbeğim gitmedi. Gören hamile misin diye soruyor. Çaktırmıyorum ama aşırı derecede sinirim bozuluyor. Moralim de bozuluyor. Nasıl yapacağım bu göbeği ya? Nasıl kurtulacağım bir akıl verin :((