KumsalPoyraz canım benim oğlum rota virüsü olmadı ama ağır bir ishal atlattık kusmayla birlikte. 1 gün hastanede kaldık serum yedi 1 hafta da ishali sürdü. Benim bebeğim de emmiyordu mama veriyorduk. Doktor ishali bir kaç günde geçmeyince ishal olan bebeklere verilen bir mama var Aptamilin laktoz intoleransı olan bebekler için eczanelerde var. Biz onu kullanınca geçti şükürler olsunlar. Sende bi dene derim ilaç değil sonuçta bir zararı yok.