Ben de bir eğitimciyim kızlar ve eğitimci ya da tecrübeli annelerden bir yardım istiyorum
Ne yapmalı anaokulu mu 1.sınıf mı? nedir?
Bilişsel olarak yaşıtlarından da önde ama pasif bir çocuk öncelikle bunu belirteyim
Bir olay olsa kendini öyle koruma altına alamaz
Okuldaki hocalara da sordum çaliştigim kurumdaki
Kesinlkle yarım dönem geç gitmesi daha uygun dediler
Fikriniz nedir?