24 günlük bebeğim var göğsümde çok fazla sızlama acı yanma hissi var emzirirken canım çok acıyor kremleri bitirdim zeytinyagı sürdüm streçle sardım doktora gidiyorum bunun normal olduğunu söylüyor ama üstüme tişört bile giyemiyorum duş aldığımda havluyu üstüme saramıyorum canım acıyor çünkü sıcak soğuk kompleks yaptım ama hiçbir fayda göremedim sizin bana önerebileceğiniz başka bir şey var mı