Deletedmom192 Ekran vermemeyle mükemmel olunuyorsa ne güzel :) Bana da derlerdi, umrumda olmadı. 3 yaşına kadar başarabildik biz. Sonrasında kendi isteğimle vermeye başladım artık. Şu an 6 yaşında, tableti de var. Ama tabletinde gerekli güvenlik uygulamaları da var, kendim de ne izlediğini firesiz takip ederim, tablette yapabileceklerinin yüzde 10′undan falan ancak haberdar. 3 senedir anaokuluna gidiyordu, şansımıza sınıfı da düzgün olduğundan saçma şeyler öğrenmedi ama önümüzdeki ay 1′e başlıyor. Kimbilir nelerle karşılaşacak ama biz elimizden geldiği kadar temiz yetiştirmeye çalışıyoruz, gerisi şans. Bir de benimki kız, oğlanlarda testosteron etkisi diye bir şey var bence 😁