Oğlum 3ay sonra 6yaş olcak. Hareketleri bizi çıldırtıyor. Çok sımarık. Mesela kitap okuyalım derim sacma hareketler yapıp sabote eder.
Agzı cok bozuldu sureklı anormal seyler söyleyip gülüyor. Kendisi her yaptığına cok eglenıyor. Ama bız bıkmıs durumdayız. Normal mi yaa büyüdükçe uslanması gerekmiyor mu? Hayır cocugumla düzgün oyun bıle oynayamıyorum 5dk sonra sımarık hareketler yapmaya baslıyor. Pedagog ile gorusmek en ıyısı degıl mı? Online fayda eder mı ?