TwoboysOnemom tabi ki genetik onemli ama ilgilenmek, bir şeyler ogrenebilmesi icin günlerce, haftalarca, aylarca çaba göstermek baska bir sey. Ikiz bebekleri ayrı ayrı ailelere evlatlık veriyorlar ikisi de birbirinden cok ayrı insan oluyor. Her sey ailede, başta bakimvereninde bitiyor. Genetik olarak konuşması biraz geç olabilir ama anne oyle bir ilgilenir ki konusmaya başladığı zaman hafızasında toplanan bilgiler ve kelimeler bir diğer erken konuşan çocuğa göre cok daha zengindir. Bu da uzun vadede iki çocuk arasında fark yaratır.