Kızlar doğum yapalı 10 ay oldu normal doğum yaptım Affedersiniz arkama kadar dikişim var doğumum çok zor geçti ama her Büyük abdestimi yaptığım zaman kanama oluyor 7 ay boyunca kabızlık sorunu yaşadım daha yeni yeni düzelmişken son iki haftadır tekrar yaşıyorum Büyük abdestimi yaparken Affedersiniz kanama görüyorum Çok korkuyorum doktora gitmeye bir sıkıntı olur mu acaba ne yapmam gerekiyor ciddi bir hastalık olabilir mi🥺