Merhaba bebeğim 3 aylık yaklaşık 1 hafta 10 gündür ellerini ağzına götürmeyi öğrendi ve sürekli ağzı ıslak elleri ağzında. Bu yüzden mi sıcaklardan mı bilmiyorum yanakları hafif isilik gibi kabarcık oldu böyle olan var mı? Alerji mi düşünmeliyiz yoksa sıcaktan mı ya da ellerini emmesinden mi kaynaklı acaba lütfen bilenler yardımcı olun