Busranurnsjsjsjsjsnsndns Kızlar iki kez erken gebelik testi yaptım ikisindede çizgi hemen çıktı adet olmam gerek bugün olmadım bugünde sabah erken den normal test yaptım hiç bişey yok yarın kan vericem başına böyle bişey gelen varmi erken gebelik testi ne kadar doğru
endoplazmikretikulumiste Busranurnsjsjsjsjsnsndns erken gebelik testi bozuk değilse doğrudur tekrarladıysan yine çizgi varsa yine doğrudur silik görünüyorsa çok yeni gebelik olduğundan kandaki beta hcg değerini ölçen bir alet olduğundan idrarda sa aynı değeri baz aldığından çok taze bir gebelik olduğunda silik çıkar her gün daha da koyulaşır çünkü kandaki hcg artmaya başlar .
Elfgrn Busranurnsjsjsjsjsnsndns Markası nedir? Artık Çoğu erken gebelik testleri çok yanlış sonuc veriyor. Güvenilir değiller anlayacağınız. Kan imkanı yoksa ben farklı markalar alıyorum o şekilde birden fazla yapıyorum. Hiç yoktan bu şekilde bir tık daha anlaşılır oluyor sonuç
Busranurnsjsjsjsjsnsndns endoplazmikretikulumiste ay hergune Bir test aldım ya valla dayanamıyorum da her dk yapasim var yarın kanda varsada toksa da çıkar ama ben bu mesajlardan sonra yok diye düşünüyorum baksana çoğu kişi pozitif çıkıp kanda negatif çıkmış 😔
bekt55_ Busranurnsjsjsjsjsnsndns benimde bu ay aynısı oldu 4 test yaptım iki normal iki erken gebelik testi üçü hemen çıktı belirgin çizgi bitanesi negatif sonra kan verdim sonuç negatif bişey yok
Busranurnsjsjsjsjsnsndns bekt55_ yaa böyle şeyler çok duyuyorum bu ara biliyomusun testlere güven gerçekten yok
bekt55_ Busranurnsjsjsjsjsnsndns yok valla o yüzden kan vermeye en doğrusu Allah gönlüne göre versin inşallah