Arkadaşlar bebeğim 4 aylık philips avent biberon kullanıyoruz 1 aydır biberon başlığı sorunu yaşıyoruz 3 numarada bebeğime akış çok yavaş geliyor içmiyor sıkılıp bırakıyor beslenmesi aşırı düştü 4 numara aldım onda da fazla geldiği için kusuyor sürekli boğuluyor mama vermek bana eziyet oldu napıcamı bilmiyorum artık var mı önerisi olan