Başlıkta da belirttiğim gibi 10 ay 13 günlük kızım gündüz gece sürekli ağlıyor.Gun boyu toplam 1-2 saat anca uyuyordur.Belirli aralıklarla.Surekli ağlaması hiç bitmiyor,memede kalmak istiyor.Gece uykusu hiç yok diyebilirim hemen hemen 8-9 defa kalkıp ağlar emmek istiyir.Doktora goturdugumde herşeyin normal olup hiçbir sıkıntı olmadığını dile getirdi..Benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba ? Uyku düzenini nasıl sagladınız ?