Merhaba ikiz bebeklerim 2 aylıklar ,kiracıyım ve deneyip görelim diye sadece bir tane park yatak almıştım şu an bizim odamızda aynı yatakta yatıyorlar ama birbirlerine değiyorlar gece ve uyanıyorlar, açıkçası bir park yatak daha almak istemiyorum,büyük çocuk odası gibi yataklara ne zaman geçtiniz ,memnun kaldığınız çocuk odası takımları varsa görsel atar mısınız?