nurdansaglam Herkese selam, İlk adet olduğum günden bu güne her regl dönemim çok sancılı geçer. Bir inanış vardır ya normal doğum sonrası adet sancısı kesilir diye. Hurafe midir yoksa sancılı olup doğum sonrası sancısı kesilen anneler var mı?
simaym94 nurdansaglam ne zaman oldu ki doğum yapalı ilk doğum mu benim ilk doğum da normal doğum yaptım ilk 3 veya 4 adetten sonra ağrım geçmişti ikinci de normal oldu oda aynı şekilde üçüncü de sezeryan oldum oda aynı şimdi şimdi geciyo sancım 6 aylık oldu kızım bide bende kist vardı yani ona rağmen benim çok kötü olurdu iki üç katı sancım olurdu
nurhayat97 Benim aşırı ağrırdı karnım şu an çok şükür 4 aydır falan ağrımıyor azaldı yani şaşırdım umarım böyle devam eder
betulci Benimde geçmedi sadece biraz azaldı serumluk oluyordum şimdi sadece 4 gün boyunca ağrı kesici kullanmam gerekiyor
ebruyalcin04 Doktorlar mı söylüyor bunu yoksa koca karı hurafeleri mi normal doğum yaptım 22 ay oldu hamilelik öncesindede bazen çok sancım olurdu bazen olmazdı yine aynı şekil bazen ağrıyor bazen hafif oluyor bende değişen bişey olmadı
meleka234 nurdansaglam normal doğum yaptım 1.5 sene önce adet sancılarım ciddi anlamda azaldı çok ağrılı geçirdi
rowantree Ben de normal doğum yaptım ama regl ağrım gitmedi. Azaldı ama ilk iki gün hala çok zorluyor 🥺 Hurafeymiş 🥲