parla7 siz yine doktora danışın, bizim bebeğimiz uzamış sarılık olmak üzerdeyken ucundan döndük biz. O dönem doktor “uzamış sarılığa anne sütü sarılığı da denir, tedavisi de ilginçtir ama yine anne sütüdür” demişti. Sürekli emzirmek gerekiyormuş. Dediğim gibi yine de doktora danışın siz